czwartek, sierpnia 27, 2009

Fiat 500 Topolino - kilka dalszych informacji

Teraz niestety będzie się wszystko pewnie działo dosyć wolno.. zdobycie części i czas potrzebny na odbudowę z pewnością krótki nie będzie.. ;) Autko niestety kupiłem nie do końca kompletne i aktualnie zaczynam poszukiwania części. Udało mi się z kilkoma osobami skontaktować i zobaczymy co z tego wyniknie. Okazało się jednak, że allegro tutaj nie pomoże, bo osoby zajmujące się odnawianiem "weteranów szos" mają inne źródła.. np czasopismo "Automobilista", kto nie zna niech zobaczy.
A z braków.. hmm jak widać na zdjęciach, wiele nie ma ;) mam jeszcze elementy związane z silnikiem, jednak poszukuję np wzmocnienia czołowego, prądnicy, zegarów, klamek itp.. bo z tak potrzebnych dodatków w moim modelu zbyt wiele się nie zachowało niestety.. jednak damy radę:)
W miarę postępów będę informował na bieżąco :)

Etykiety:

Komentarze (1):

Anonymous Anonimowy pisze...

Witam pracuję nad topolino z 40 roku chętnie pogadam nap na skaeypie szukaj mnie jako pero500 zazwyczaj siedzę ja ale czasami siedzi moja żona i ona nie używa skeypa.
nabieram pewnego doświadczenia i sie chętnie nim wymienię
pozdrawiam pero500
ps. mam też gadu Gadu 4390604

5:33 PM  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna