wtorek, października 02, 2007

Filmy w kinie IMAX 3D

Wczoraj miałem okazję obejrzeć film "Królestwo owadów" i muszę przyznać, że efekt trójwymiarowości jest w tym kinie niesamowity. Była to moja pierwsza wizyta w IMAXie... Nigdy jakoś nie czułem potrzeby obejrzenia takiego filmu, bo uważałem, że na 50 minutowej projekcji filmy przyrodniczego nie będę się dobrze bawił... pomyliłem się ;) filmy przyrodnicze to może nie dynamiczna akcja z ciekawym scenariuszem, ale jednak w połączeniu z efektami 3D i dobrym dźwiękiem naprawdę wciąga... ma się wrażenie uczestnictwa w spektaklu i oglądanie filmu zaczyna przypominać wizytę w lesie lub zoo;) Woda wypływająca z ekranu, drzewa rosnące tuż obok czy pajączek na nici tuż przed naszymi oczami to potrafi zadziwić... Nie to to nic wspólnego z kolorowymi plastikowymi okularkami i obrazkami w gazecie. Ten świat naprawdę żyje... A dla narzekających na brak treści i dynamicznej aukcji - już niedługo ma się pojawić Transformers 3D ;) (Aktualnie można obejrzeć Harrego Pottera w 3D... tj. ostatnie 20-30 minut jest w 3D...). Kto jeszcze nie być w IMAXie niech koniecznie skieruje tam swe kroki, a nie pożałuje ;)

Kino Orange IMAX (Katowice, Poznań, Warszawa, Łódź, Kraków)

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna